Jetzt geht’s los, on the move, allez la course des camions de KatwijkBinse, we zijn niet te houden!

Zaterdag, 24 augustus 2024

We komen eraan en kijken uit naar u!

Na weken van sport en spel met lachen, huilen, juichen, toeters, bellen, brons, zilver en goud, is het nu echt tijd voor HET evenement van het jaar. HET evenement van de KatwijkBinse feestweek. DE KatwijkBinse Truckrun 2024.

De 25e en dus de zilveren editie deze keer. We roepen het al weken van de daken; “we hebben zilver, we gaan voor goud”

Hele bijzondere trucks

Deze jubileum-editie zijn er enkele heel bijzondere en mooie trucks die meedoen. Misschien wel de mooiste truck van heel Nederland! Reden te meer om te komen kijken!

U komt toch ook?

Wij zijn er klaar voor en kunnen haast niet meer wachten. Onze vrolijkste, ronkende, grommende, joelende en jubelende karavaan van Nederland, deze oorverdovende optocht van mooie mensen en machines is niet meer te stoppen!  Trotseer de vrolijke decibellen, pink dat traantje weg, lach van oor tot oor, zwaai je arm uit de kom en geniet!

Wanneer?

24 augustus 2024. Prik deze datum vast in je agenda en vier dit feestje met ons mee.

Waar?

Kijk hieronder voor de route. Zoek je plekje en zorg dat het weer rijen dik staat langs de kant.

13.20  uur              Valkenburg

13.30  uur              Katwijk aan den Rijn

13.45  uur              Rijnsburg

14.00  uur              Oegstgeest

14.10  uur              Warmond

14.25  uur              Sassenheim

14.45  uur              Noordwijkerhout

15.15  uur              Noordwijk Boulevard

15.30  uur              Katwijk Gemeentehuis

15.40  uur              Katwijk Boulevard

15.55  uur              Katwijk Hoornes (richting ESA-ESTEC)

Namens vereniging Sien, de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn, ESA ESTEC,

Novèns Accountants, RAP Vormgeving Katwijk, Den Dulk De Echte Bakker,

Albert Hein Zeilmakerstraat, AVIA Rijnsburg, Ouwehand Vis, Jongeneel Transport

en motor politie Haaglanden, graag tot 24 augustus 2024!

Jetzt geht’s los, on the move, allez la course des camions de KatwijkBinse! “We hebben zilver, we gaan voor goud!