Ouwehand Bouw MotorTourTocht 2024

De Ouwehand Bouw MotorTourTocht, is een traditioneel en nog steeds spectaculair onderdeel van de Katwijk Binse Najaarsfeesten, we rijden deze toch al vele jaren op de 1e zaterdag van de feestweek en dat is dit jaar op zaterdag 24 augustus.

Ook dit jaar is er weer de mogelijkheid om in een groep met voorrijder van de organisatie te rijden dan wel op eigen gelegenheid. Vorig jaar hebben wij het concept van de tocht wat gewijzigd door eerst wat verder het land in te rijden, dit is iedereen heel goed bevallen, daarom doen we dat dit jaar weer.

We vertrekken in groepen en dat begint vanaf 08.30 uur. Het is een route van ca. 200 km door een prachtige omgeving.

Dit jaar kan de inschrijving alleen via de website plaats vinden. U kunt de kaarten kopen in de Ticket sectie op deze website. De inschrijving kan tot en met woensdagavond 21 augustus 2024.

Bij inschrijving via de website bedragen de kosten voor deelname aan deze motortourtocht € 27,00 per deelnemende motorrijder en/of duopassagier, de prijs is incl. ticketkosten, koffie, lunch en een drankje bij terugkomst bij de Roskam. Na de inschrijving ontvang je uiterlijk op 22 augustus 2024 de GPS route en overige instructies.

Let op…………,het is dus niet meer mogelijk om je aan te melden op de motortour dag zelf in de Roskam.

Meld je snel aan via de web-site voor deze super mooie motortourtocht en we zien je graag 24 augustus bij de Roskam. Inloop bij De Roskam is dan vanaf 07.30 uur, de koffie staat klaar graag tot ziens.