Zaterdag, 24 augustus 2024 – 25e editie van de KatwijkBinse Truckrun

Inschrijving weer daverend succes!

Goud!

De inschrijving voor de 25e, en dus zilveren editie van de alom bekende ‘KatwijkBinse Truckrun’ is weer een daverend succes. We hebben zilver, we gaan voor GOUD, en goud is het. Wel 207 inschrijvingen!

Volgend jaar gewoon weer inschrijven!

We kunnen helaas niet iedereen blij maken. Er zijn 100 plekken te vergeven. Iedereen heeft inmiddels persoonlijk bericht daarvan gekregen. Iedereen bedankt voor alle mooie reacties. Jullie zijn goud waard! Deze keer niet van de partij? Kom lekker kijken, meegenieten en schrijf volgend jaar gewoon weer in.

U heeft niets gehoord of wilt iets vragen?

Inschrijvers via vereniging Sien; u kunt mailen naar kbtruckrun@gmail.com

Chauffeurs; u kunt mailen naar info@oranjeverenigingkatwijk.nl

Wij staan u graag te woord.

Nog even geduld

De datum nadert met rasse schreden. Eerst lekker van deze vakantieperiode genieten voordat deze luid toeterende, jengelende, zwiep-zwiepende grommende karavaan van brute kracht en lachende gezichten aan u voorbijtrekt!            Want stoere, blije truckers en bijrijders zijn en blijven het!

Partners en Sponsors Dit bijzondere evenement wordt mede mogelijk gemaakt door onze gewaardeerde partners en sponsors:

ESA-ESTEC, Novèns Accountants Katwijk, RAP Vormgeving Katwijk,

Den Dulk De Echte Bakker uit Katwijk, Albert Heijn Zeilmakerstraat, AVIA Rijnsburg, Ouwehand Vis en Jongeneel Transport

25e KatwijkBinse Truckrun; we hebben zilver, we gaan voor GOUD!